Skolig dag idag

Då undrar ni "vad menar hon med detta?!". Jo, det är så att jag känner mig ytterst smart idag. Hjärnan är helt full med information som jag samlat in i mina år som människa. Och därför känner jag mig "skolig". Jag tror att det är på grund av när Rikardo kom på besök för ett tag sedan, med hans son, som var ytterst ful! Inte ett dugg lik Rikardo. Men det ska jag i alla fall vara glad för :) Då har ni lärt er någonting nytt som ni kan lägga in i era hjärnor. Ja, min dag började med att jag gick upp kl: 03:53. Sedan vid kl: 04:47 promenerade jag till skolan. Det blev lite senare tid idag eftersom jag började kl: 10:00 idag. Senare i eftermiddag så slutar jag 15:45, men jag stannar solklart kvar tills skolan stänger (kl: 17:00). Så mysig omgivning! Kolla vilken fin katt som befinner sig i min mattebok. Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0