Klassresan!

Hej alla mattematiker och NOmatiker!
Som ellie berättade i senaste inlägget så har jag också varigt ytterst trött!
Rackarpojkarna sprang runt vårt hus mitt på natten, man såg bara deras små kalsipper i mörkret! (10:00) och dem vrålade och sjöng: BEA JA JA BEA JA JA(med en gnutta finskt uttal)!
Dem gör ju narr av stackars Bea! Jag tittade ut genom fönstret och skulle se om jag kunde få en skymt av Rikardo bland alla nakna kroppar men det fick jag tyvärr inte!
Jag rusade ut spritt språngande nacken ut, med mina rutiga trumpor på mig och vrålade : Det finns folk som vill sova här!
Sedan sprang jag så fort benen bar till rikardos rumm och lade mig brevid honom! 
Jag sade sedan godnatt Rikardo. 

Förresten har ni hört om att jorden ska gå under i morgon? Vad ska nu hända med mig och rikardo? Tur att man har en trogen vän! Matteboken tröstar i alla väder! Jag måste passa på att räkna nu innan jordens undergång kommer!Nå väl, nu är det dags att krypa till kojs. 
Ps om jag inte skriver i morgon så är det eftersom att jag är i full färd med att räkna! 

// anna 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0