Klädvalet!

Jag hann tyvärr inte visa vilken klänning ni röstade fram, så jag visar det nu istället. Tyvärr så var det inte så många som röstade, (1) men han/hon röstade på den här i alla fall:
Är den inte vacker? Det var ett ytterst bra val från dig som rösta:)
Jag tillade också ett vackert halband.
Och mina nyinköpta skor. Detta blir solklart finskor.
Och dessa fina strumpbyxor också. Jag gillar verkligen culörerna och mönstret.
Oj, nu börjar det närma sig läggdags, jag får faktickt gå och lägga mig kl: 19.00 på helgerna för mamma:) (fast det är ju dock inte så bra på ett sätt, för då får man ju inte sin 10 timmars sömn:S). Men jag kanske går till kojs några minuter tidigare ändå.
Er vän/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0