Jag kan knappt vänta längre...

Rubriken talar sanning. Jag kan faktiskt inte vänta längre till den kommande eftermiddagen. Det är ju då jag ska ha mitt partaj! Jag fick sluta skolan lite tidigare för att hinna förbereda inför denna inträffelse (för Rikardo). Det kommer bli ytterst trevligt. Jag har funderat och funderat på vad vi ska göra under de 2 timmarna, och kom fram till:
Schema

*16.00-16.15, Alla gäster har kommit och jag öppnar mina gåvor.
*16.15-16.45, Vi tar upp våra underbara matematik böcker och börjar räkna.
*16.45-17.00, Lite dans och sång till favoriten Mozart.
*17.00-17.30, Middag!
*17.30-17.45, Dessert!
*17.45-18.00, En liten middagslur efter allt partajande.
*18.00, partajet slut gästerna blir hämtade av någon i familjen.
Vad tycker ni om mitt schema, slutar det lite försent (kommentera gärna i lådan nedan)?
Jag tror personligen att det kommer att bli kanon:D För att påminna er, dessa är bjudna:
-Gun-Britt
-Ellie
-Rikardo
-Christer magister


Jag hoppas verkligen att vi har lika roligt som dem ser ut att ha på den här bilden.
Det var allt för mig, nu måste jag förbereda lite.
// Anna
PS. Mitt klädval kommer lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0