En upplevelse

Ursäkta för att jag inte bloggade igår men det hände nämligen ytterst omskakande upplevelse.När jag besökte biblioteket så kom en ung karl som till mig och sade:du får minnsan inte låna mer en tio böcker! Jag blev sårad och det kändes som en kniv i mitt lilla hjärta! Och sedan han fortsatte: du har hela fackta avdelningen lånad. Aja idag dansade vi vals på idrotten, jag brukar ju inte delta men ellie fick dansa med en ytterst gullig pojke, det är den nya pojken i klassen och han är värkligen trevlig det är han som står och ler på den så kallade "fotografiet" längst upp!!! Det var ju ett tag sedan dagens kläd val visades upp och det beror på att vi brukar ha samma kläder varje dag för miljöns skull! ///anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0