Partaj

Som ni kanske vet så fyllde Rikardo år för några veckor sedan och på fredag ska han ha partaj!
Jag ska ha öron och ögon öppna för att se om det finns några no/matte böcker jag kan räkna i om jag får ytterst  lång tråkigt hos honom. Men det finns ett stort promlem i det hela. Vad ska Rikardo få för gåva av mig? Jag funderar på en fin linjal, det är alltid så trevligt att få. Jag har redan spanat in några ytterst bedorande saker att klä kroppen och knoppen i på fredag! 
 
Jag hoppas att jag inte kommer försent till skolan idag fast jag gick upp lite sent! 
här kommer min mössa:

 
Jag ville så gärna ha en jordgubbs- mössa men det fanns inte sånada i secondhand! ytterst tråkigt, fy skäms säger jag bara! Men jag tar och målar denna vackra huvudbonad så att det blir en jordgubbs-mössa! Listigt va? Jag är listig som en räv! 


Nu ska jag cyckla till skolan, det är bara 3 kilometer!
 ps Nu i 7an får jag ju välja ett trendje språk(anntingen spanska,tyska,franska) men jag får så kli i tårna om jag inte får lära mig allt. Ni kanske tror att det blir stressigt men det är det inte!

/Anna


Kommentarer
Postat av: Jojo

Du är så smart!!! Jag skulle aldrig komma på att man kan måla en mössa röd!! Du är helt otrolig och du är så bra som tänker så mycket på miljön!! Hur låkt tid tar det att cyckla för dig? För mig tar det 15 till 20 minuter... Jaja jag måste dra..... Ska plugga matte ligger lite efter...:-( det är jobbigt måste verkligen plugga!! Det är jobbigt att ligga efter!!! Kan inte du hjälpa mig att plugga och komma ikapp?! Jaha jag drar nu ska plugga

2011-03-03 @ 19:37:42
Postat av: LINNEA (FOTO BLOGG)

Sv; nej jag vet faktiskt inte var man installerar det! :(

2011-03-04 @ 13:37:24
URL: http://linneagranbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0