Ni måste ursäkta!

Hej på er! Idag ska jag till skolan, har längtat ytterst! Jag går upp varje dag 04,43 och bakar bark bröd, det är ytterst uppfriskande. Bark har en ytterst ljuvlig smak. Jag kunde inte skriva till er i lördags efter Rikardos partaj eftersom det slutade ytterst sent(19,00). Dagen efter vaknade jag ytterst sent! 06.02. Mitt förra rekord var 06.01. Jag är bara ytterst glad. Vill ni se dagens klädval? Ja, det är klart ni vill, så här kommer det:

Ytterst vacker!

Ett par pösiga brallor är aldrig fel.

Idag blev det favorit skorna på, på grun av kylan.

// Anna

 


Kommentarer
Postat av: Ett stort fan!!!

Jag ska it å skopa en din nu direkt!!

2011-03-10 @ 15:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0