Gryaab!

Hej alla miljö kämpare. Idag med klassen var jag på Göteborgs vattenrenings verk(förkortning: Gryaab). Jag måste bara påstå att det var en ytterst trevlig, uppfriskande och intressant upplevelse. Jag och Ellie gick hand i hand med Rikardo hela rundturen. Vi vill ju inte att Han ska gå vilse bland alla tunnlar och cirkulära rör. Det doftade ljuvligt bland all avföring och annat krafs. Påhittig som jag är hade jag tagit med mig en stor påse som jag proppade ner massor med avföring i. Jag tänkte att det skulle passa perfa som parfym. Tänk er avföring och avlopps vatten i en plaska som man kan spruta över hela kroppen. Nu behöver jag ju bara duscha varannan månad istället för varje. Er vän och förebild //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0