Fy bubblan!

Hej på er alla skolälskare. Nu går vi rakt på sak tycker jag istället. Idag hände det någonting ytterst fruktansvärt i skolan. Det handlar om Rikardo. Rikardo har blev kränkt idag. Det var rackar pojkarna i min och Ellies klass som är skyldiga till detta fall. De kallade nämligen Rikardo för ''Whickad''. Fy bubblan vad oförskämt. Vadå, tycker dem att Rikardo är OND, ELAK, STYGG, GEMEN, OTÄCK, RETSAM, FRÄCK, HEMSK, OGUDAKTIG eller SYNDIG. Rikardo
är den vänligaste, tryggaste och gudaktigaste levande varelse som jag känner till. Jag kramade Rikardo hårt hårt
efter händelsen och sa ''Det är ingen fara Rikardo det var bara rackar pojkarna i klassen som sa det, ingen annan i
skolan kallar dig whickad. Jag tycker att om du behöver en kram så kan du gå till herr.Träd. Han bor bland alla andra
träd''. För er som inte förstod vad jag menar med herr.Träd, så menar jag att han ska gå och krama ett träd. Det är
faktist ett väldigt bra tips som Ellie gav er här om dagen. Oj, nu börjar klockan bli riktigt mycket(5 minuter innan lägg
dags) måste hoppa direkt i säng.

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0