Hej !!!

Hej, nu har jag för en havtimme sedan precis kommit hem från skolan. Vi slutade ytterst tidigt (15.30), buuuhuuu. Aja sånt är livet. Om cirkulatus 600 röda sekunder ska jag till matte-klubben. Ska bli ytterst trevligt. Hoppas att Gun-britt kommer dit. Vi hade nämligen planerat att Gun-britt ska dela med sig av sina bästa raggnings repliker, eftersom att jag har spanat in en riktig snygging på Youtube.com. Här kommer han:
Klicka på den HÄR länken.
Är han bara inte för gullig. Han påminner ytterst mycket om Rikardo. Jag är bara 100% säker att det är Rikardo när han var liten. Fast det är ju alltid bra att fråga honom. Det gör jag på måndag.
Oj!! Nu måste jag verkligen skynda mig att hämta min cykel ( det är faktist bara 7,6 km till Matte-klubben)
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0