Sommaravslutning

Hello, ska krypa till kojs nu! Men först och främst måste jag ju berätta om skol-avslutningen!
Det hela började med att vi sammlades hemma hos Rikardo(I klassrummet) och fikade fast jag och Ellie satt mest och låtsades läsa men i verkligafallet satt vi och spanade in våra stiliga pojkar.
Rikardo var klädd i en stilig slipps som det påminde om molekyler som klädde det vackra tyget och det sade jag självklart till Riky!
Då sade Rikardo: Bra tolkling Anna. Jag blev oerhört stolt!


Sedan så fick jag det som jag har längtat till ända sedan julavslutningen. Jag fick en kram av Rikardo. HIHI 


nå väl vaknade just från min middagslur!  /anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0