Möte med Rikardo

Hejsan svejsan alla Annaochellie.blogg.se läsare, idag blir det möte med Rikardo. Ytterst spännande. Det var nämligen han som kallade på mig om träffen. Han kanske har någonting kärleksfullt att säga eller någonting väldigt viktigt, eller kanske om skol starten. Jag hoppas nog mest på att det handlar om skol starten:) Nå väl, nog om det här kommer månadens klädval:
Om man ska gå ut i den starka solen med den här så måste man ta på sig ett skydd så klart.
Dessa är lite bättre skydd mot den starka solen, fast ändå inte tillräckligt.
Dessa är verkligen inte bra skydd mot den starka solen, så man får ha riktigt tjocka raggsockar i.
Det var allt för idag. Hejhå!
// Anna
PS. Hejhå är likt som hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar på kommentar: Anna var det på riktigt eller skojade du när du sa att du skulle till Kroatien? ;) Haha jag är lite trög.. Jag ska dit på Söndag :)<3

2011-06-23 @ 08:32:42
Postat av: Isabelle

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-12 @ 12:37:13
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0