matte skola

Hej.Som ni kanske läste i inlägget nedan så har jag haft ett möte med Rikardo men det handlade inte om skolstarten utan att Rikardo har tatuerat sig.Först så blev jag alldeles förskräckt och sade följande mening: vad menar du ?.
Rikardo såg ytterst skamsen ut när han hörde denna hotelse! Sedan kom jag på att om rikardo tatuerade sig så måste det vara mycket smart gjort och sedan när jag fick se tatueringen så blev jag rörd. Tårarna fyllde mina ögon men jag sade till honom att jag bara svettades genom ögonen(klurigt va). Sedan började jag klappa mina små tassar och dansa runt Riky och bara sjunga med min falska stämma!!!!
(Eftersom att tatueringen visade upp inget annat än ett porttret av min favortit mattematik kluring). 

Adjö för denna gång! 


PS.Jag åker på matte skola i morgon så att jag kommer inte att blogga på ett tag men jag har gjort ett och annat så kallat tids-inställt inlägg! Jag kan redan avslöja att det är en matte kluring HI-HI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0