Jag är vaken :)

HI-HI jag är vaken, detta är faktiskt det längsta jag har varigt uppe, stolt som en struts.
Idag har jag suttit i ett litet hörn inne på mitt rum och läst. Jag vill ju inte få så mycket som en skymt av solen eftersom att jag inte vill bränna mig.

Här kommer mina skydds kläder:

 
Ett par verkligt skyddande kängor. Dem har faktiskt blivigt ytterst moderna på sista tiden! 




 
Här är jag och min dräkt ute i den fachinerande naturen. Riktigt riktigt härligt.
Dessa kläder ska jag kanske ha i sisådär några månader( om det inte blir ännu soligare för då får vi ta i med hårdhanskarna)

Ps om ni tittar riktigt nogrant på min hand så ser ni att jag brannt mig :( 

//Mvh anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0