Hallo på er!

Hejsan hejsan!Har precis stigit upp ur min sömn! Dagens planer blir nog att åka till bibblan med mig själv. :)Jag har glömt att berätta att jag har fått en vän. Hon heter Katarina och hon sjunger alldeles guddomligt! Igår så var det ju väldigt soligt men jag var tvungen att gå ut och hämta tidningen på morgonen så jag fick minnsan klä på mig riktigt skyddande kläder.Man kan ju så lätt få färg. Som ni vet är ju Lillevor rätt teknisk av sig så hon har lärt mig en/nårgra små figurer! :)= Om ni vrider på huvudet så blir det en flinande figur! :D= En liten man som visar sina huggisar. :)>= En äldre man med ett litet pip-skägg(Yttert påminnande om Riky) Nå väl nu har ni lärt er något nytt idag! //Anna PS. hoppas verkligen ni inte glömmer att plugga nu på lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0