Dagens skratt

Tysken, rysken och Bellman skulle tävla om vem som hade längst flaggstång. Då sa tysken: - Min flaggstång är så lång att om man släpper ner en blomma så hinner den vissna innan den kommer till marken! Då sa rysken: - Min flaggstång är så lång så om man släpper ner ett äpple så hinner det ruttna innan det kommer till marken! Men då sa Bellman: - Om man släpper ner en bebis från min flaggstång, så hinner han bli en gammal gubbe innan han kommer till marken! Hahahahaha..!! Denna var ju jätte bra, jag ha aldrig hört den förut!! / Anna

Kommentarer
Postat av: Jojo

Oft att du aldrig har hört den!!! Jag hör den så ofta att den har blivit tråkig... (hihi!!)

2011-02-01 @ 12:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0