Godmorgon!

Godmorgon på er alla skolälskare! Idag ska jag träffa Gun-Britt vid biblan klockan 12:00. Det kommer att bli så himla skojigt:) Jag tror att vi kommer att vara där i ungefär 3-4 timmar. Jag och Gun-Britt tycker att det är väldigt kort (och det är det också) för att vi brukar ju vara på biblan i alla fall i 4-6 timmar. Jaja jag kanske bloggar när vi kommer hem eller kanske inte för att jag och Gun-Britt ska till Matte Klubben idag också:D Roligt va? Vi får väl se  vad som händer i framtiden. Nu tänkte jag att jag kunde lägga in dagens kläder också.
Här kommer dom:
Alltså jag bara älskar dessa byxor dom är bara för underbara!
Är inte dessa skor för snygga?!
Ja, det var då dagens kläder.
Vi ses snart igen/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0