27:e Januari 2011

Om ni undrar varför jag inte skrev någonting i bloggen i förgår så var det faktiskt så att jag inte kunde gå över övergångs stället. Jag slutade skolan som vanligt och gick ner till gatan. Men när jag kom dit så var det ingen där! Det var helt förfärligt. Och då fick jag stå och vänta vid övergångs stället jätte länge. Men sen så kom någon '' äntligen'' tänkte jag. Men när människan kom lite närmare såg jag direkt vem det var. Det var R.....O!! '' Ååå nej vad ska jag göra, han kommer ju aldrig gå över med mig!'' Och sedan när han kom fram så sa han '' Anna vad gör du ute så här sent?'' Jag svarade '' Jag kan inte gå över övergångs stället'' Och då sa Rikardo ''Varför inte det?'' Jag svarade '' Jag måste ha någon som håller mig i handen'' Rikardo svarade '' Jag kan följa dig över gatan'' Jag svarade '' menar du verkligen det '' Och vi båda gick hand i hand försiktigt över gatan.


Jag har tänkt på att vi inte har lagt ut dagens klädval på ett tag så jag gör det nu.
Så vacker!


Någonting i den här stilen.

Och så klart:

Nu måste jag hoppa i säng.
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0