dagens klädval

God förmiddag alla pigga läsare(och opigga också för den delen)!
Dagens planer är att cykla till bibblioteket och fortsätta min forskning om celler där och låna några böker.
Jag kanske ska låna 30-40 böker.
Man kan aldrig ha för många böker, brukar jag alltid säga.

Dagens klädval:





Jag tycker verkiligen om denna vackra tröja.
Man får så många intryck.






grönrutigt är en klassiker! 









Dessa är farfars gamla ,han  köpt dem på island!



 
Denna jätte fina mössa använde jag när jag var cirka 1 år men den passar fortfarande jätte bra.

Kommentarer
Postat av: Elvira Nano

sv : ja de får vi BD

2011-02-06 @ 14:10:00
URL: http://elviranano.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar era klädval!! Dem är sååå snygga och bra jag har på mig liknande varje dag

2011-02-06 @ 18:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0