no läxa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej alla natur-älskare!
I fredags fick vi NO läxa, jag blev så glad så att jag var tvungen att ge ifrån mig ett ljudligt litet pip, det sprätte i benen och nästa sekund stog jag och dansade på bordet av lycka!
 Förresten berättade Rikardo att min uppsatts om celler hade imponerat ytterst på honom, jag blev så glad att det kom lite avföring i byxan.
  Men byxorna var redan gula eftersom jag använde dem förra gången det kom avföring också, och det är omiljö vänligt att tvätta vill jag be och få berätta!! Och avföringen lucktar ytterst frächt också, som något som luktar "parfym"!  
 
Dagens kläd val!

 
En ljuvlig kjol passar alltid in, vackra mönster och kulör.

 
Mina nya glasögon, dem tillhörde mormors mormors faster!
Ellie blev så avis så hon började rulla!


 
Ett par sandaletter passar alltid in! Dessa har jag byggt i slöjden.

Nu ska jag ut och ragga(på ******* hi hi)   

/ Er vänn och förebild anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0