ursäkta!

Ni måste ursäkta att det är så himlans sent , mor skulle bli ytterst förargad om hon blev medveten om detta!!!!jag är bara tvungen att berätta dagens skratt! Varför ska man sova på natten när man kan sova på matten! Det är så sorgligt så mina ögon blir alldeles blanka! Det är inte roligt eller kul! Det var en av rackar pojkarna i klassen som ropade ut detta mitt under rikardos undervisning!!! Jag blev tvungen att skicka ett brev till rackar pojkens mor och far!! Nu ska vi se vad han säger för replik i morgon för att få mig att förlåta honom. Hihi Nu ska jag krypa till kojs, det bör ni också göra nu! /Anna

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Härligt att ni vill vara med i min "dagens blogg" ;) Drar en vinnare ikväll, så håll utkik!

2011-02-03 @ 20:28:04
URL: http://shik.blogg.se/
Postat av: nano

tack så mycke för din åsikt ! :D

2011-02-03 @ 21:37:11
URL: http://elviranano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0