olycka

Hej alla skol-älskare.
Idag var jag i skolan hände det en aldeles fruktansvärd sak!
vaddå?, undrar ni. När vi skulle vandra från No salen till svenska lektionen så tappade jag mina no böker.
Bökerna bara ramlade i golvet. Och jag blev väldigt ledsen och ytterst sårad så jag var tvungen att bli tröstad av Rikardo. Stakars böker. Jag brukar alltid gå och krama bökerna hårt så att de inte ska tappa dem och få en repa eller ännu värre gå sönder!! 
 snyft, är ännu inte helt återställd efter olyckan idag.

Ett dagens skratt ska nog muntra upp mig.

Vad är det som går och går men aldrig kommer till dörren

Svar: klockan.

Jag brukar alltid bli full i skratt när jag hör denna historien men idag kan ingenting få mig att skratta.
Jag lovar att inte tappa bökerna igen.
Har ni tappat era böker någon gång? Kan ni berätta om eran upplevelse?
Hejdå /anna

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Jag förstår hur du känner. Det hände mig en gång:-( jag vill helst inte prata om det:'( min kropps vätska bara sprutar ur ögonen när jag tänker på det. Så tragiskt!

2011-02-07 @ 22:23:52
Postat av: Jojo

Jag har också gjort det inte kul.. Man känner sig så dum!!! Å vem gillar att känna sig dum?! Snyft! Man vill liksom inte tänka så mycket på det då sprutar tårarna!!!! Snyft snyft!!!!!!

2011-02-08 @ 14:36:56
Postat av: elin

johanna är du seriös???

2011-02-11 @ 19:48:59
Postat av: Lisa Hedbääck

Sicken tragedi Anna :(

2011-02-15 @ 19:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0