I skolan!

Hej alla natur glada läsare! Nu kom jag precis ut från en rörande NO lektion. Vi kollade på labbrapporter. Min och Ellies var sist. Tyvärr var inte Ellie här idag. Hon har hö-snuva. Usch vad hemskt! Jag önskar bara att hon hade fått uppleva den känslan som jag gjorde när Rikardo visade våran labbrapport. Efteråt så applåderade alla, till och med Rikardo. Han log mot mig och sade: Bra jobbat Anna. Tiden stannade för några få sekunder, och jag blev så rörd av lyckan att det nästan kom lite avföring i byxan. Men bara nästan. Men nu är jag tillbaka i verkligheten igen. Nu har jag håltimma, buuhu! Men sånt är livet. Idag slutar vi klockan 18:00, Jippi!! Fast och andra så missar jag matte-klubben men det är det självklart värt. Hoppas att Rikardo kan hålla mig i handen över vägen idag, annars blir det stora problem. / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0