dagens skratt

Dagens skratt: Vad sa matteboken till maratonlöparen? Nu är du matt va?
hohohohohoo. Den var faktiskt en ytterst uppfriskande liten berättelse. 


Om ni undrar så kunde jag inte skriva till er under förra veckan eftersom det uppstog ett ytterst stort problem! 
Ingen kunde följa med mig över vägen när jag skulle hem från biblioteket  :( 
 
Idag gjorde jag ett litet "trix" när jag var i skolan. När läraren kom i korridoren med alldeles nya matte böcker. 
Så stälde jag självklart upp och  bar. Men när jag fick böckerna så sprang jag så fort benen bar hem och gömde dem!Så nu sitter jag här och räknar!

Ps. jag har fixat 15 sommarskolor jag ska besöka i sommar.

//Anna

Kommentarer
Postat av: Jojo

Men Anna då!! Du behöver väll inte sno mer än en mattebok för det står ju samma sak i alla... Fy skäms och jag ska faktiskt vara på 20 sommarskolor i sommar!! Slå de du!!!!!!;-)

2011-03-02 @ 08:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0