veckansklädval

hali hallå! Jag tänkte när vi ändå visar dagensklädval/veckansklädval så kan vi också visa priset på byxan eller hatten eller sockan. Därför vill jag nu visa mina vackra kläder som klär min kropp denna veckan :

Men jag behöver däremot inte skriva affären eftersom jag alltid handlar i secondhand!

 30 riksdaler!
favorit mössan!



  35 riksdaler.

Ett par riktigt fräcka byxor!



40 riksdaler!!! 
Blått som havet och vår himelen, riktigt riktigt härligt!!
Köpta i förra månaden, i min favvo seconhand affär! 




 
   59,50 riksdaler
Åh har aldrig skådat något så vackert, detta är mitt favvo plagg, vilken skapelse!
jag bara älskar smaragdgrön. Den var dock en gnutta dyr men se på skapelsen, det var helt klart värt det!
Så naturlig på något sett... grön som gräs och rött som danska flaggan.

Det finns bara ett ord för denna: gudomlig. 


Nu bär det av ut i skogen.


/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0