Mycket gråt på samma gång!

Hej. Just nu sitter jag här och gråter. Jag kan knappt berätta om det. På fredag så blir det ingen matte lektion, buhubuhuuuu snyft snyft snörvel snörvel men det är absolut inte det värsta. Nä det värsta är att nästa läs år så ska Rikardo vara pappa ledig. AAAAAAAAAAAAAA. I flera månader. buuuuuuuuhu. Det känns mycket sämre än när  jag gick i andra klass och rackarpojkarna slängde min matte bok i toaletten. Den gick sönder men luktade godare än någonsin, så på det sättet var det ju bra men matte boken blev väldigt sårad kan jag lova er! Rikardo har iallafall lovat mig att vi ska telefonera MINST en gång per dag.Men när jag blir ledsen ska jag tänka på alla roliga skämt Rikardo berättat!
Oj nu måste jag skynda mig till min säng, det borde ni också göra !
Många ledsna hälsningar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0