Lite fakta

Hej på er. Jag har funderat på en sak, att ni läsare kanske inte vet så mycket om oss egentligen (jag och Ellie) så jag tänkte att jag kunde göra en liten presentation om mig medans Ellie får göra det någon annan gång.
FAKTA
Namn: Anna Lillemor (jag får inte skriva mitt efternamn för mamma)
Född: 23/10-97
Favorit ämne i skolan: NO och Matematik
Första kärlek: Rikardo
Bästa vän: Gun-Britt
Favorit färg: avförings grön
Favorit djur: Det är väldigt svårt att välja mellan stora (håriga) spindlar eller råtta men det blir nog råtta
Favorit plats: Skolan så klart
Favorit sak: Min matte bok
MENINGS FRÅGOR
Min favorit sak att göra: Plugga (så klart)
Jag hatar mest: Att slippa skolan och att idrotta
UTSEENDE

Hårfärg: Grå Brun
Ögonfärg: Hasselnöts färgade
Färg på hud: Ytterst ljus (blandning av vit och beige)
Nå väl, det var allt för mig, eller föresten om ni inte tycker att jag gjorde tillräckligt mycket fakta om mig själv så kan ni alltid fråga i lådan nedan.
// Eran vän Anna



Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Hej! Jag lottar ut två foundations, kommentera bara inlägget med "jag är med" så är du med och tävlar! Glöm inte att skriva mailen bara! http://mmeeli.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-foundation.html

2011-04-05 @ 06:46:06
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0