Hihi!

hej, igår var det ju första april som ni kanske vet. Jag gjorde världens roligaste bus. Vill ni höra? Så klart ni vill. Nå väl, det var i alla fall så här: Vi hade matte första lektionen. Jag gick fram till Rikardo och sade ''Jag har inte gjort min matte läxa'' lite sorgset. Rikardo fortsatte meningen med att skälla högt på mig ''Anna, detta är oacceptabelt! Det här går inte för sig i min klass, vilken besvikelse. Hu!!''  Jag sade ''April April... haha du gick på den du gick på den.'' Och sedan gjorde jag några elleganta dans steg framför honom. sedan sade Rikardo ''Haha, du är rolig du Anna, men det här är faktist inget att skoja om.'' Jag sade ''Du får ursäkta mig Rikardo om jag sårade dina känslor''. Jag trippade runt i skolan hela dagen och skröt om mitt skämt, alla värkade ytterst imponerade!
Här kommer en av mina förebilder Mona. Hon har så otroligt vackert leende, eller vad tycker ni? skriv gärna i lådan nedan. Nå väl, nu måste jag skynda mig till biblan.
// Anna

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Ska vi följa varandra på bloglovin sötnos ?=) kram <3

2011-04-03 @ 02:30:50
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0