Fredag:(

Hej, Idag är det fredag. Roligt tycker ni kanske, men det är det absolut inte. Jag brukar bli ytterst sugen på att gå till skolan på helgen, så jag går dit exakt klockan 07.00 och bankar på den stora porten!! Jag bankar och ropar men dem kommer aldrig något svar , det tycker jag är ytterst underligt!Helgens klädval kommer här:
En lång kjol ner till tårna är aldrig fel!Under detta plagg gömmer sig ett par präcktiga kalasbyxor, gula sådana!
Hittade min gamla barndoms tröja bland farmors trikoer som passar mins lika bra idag än för 7-8 år sedan.
Rödrutigt är klassikt! och jag bara älskar sockertoppen som sitter sydd på dess framsida!
Som ni ser så är det Ellies socka som jag har tagit! HIHI
Svh(skol vänliga hälsningar) Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0