skatt!!

Hejsan hejsan! Idag är inte en sån dålig dag som man kan ha trott på grund av stölden. Jag och Ellie tog en sväng förbi soptippen på vägen hem från skolan. Tänka sig idag fann jag ett riktigt kap. En blod stänkt rostig cykel. Jippi! Så nu får far lära mig att cykla utan stödhjul. Ellie blev så avis när hon när hon såg mitt hittegods så hon gnisslade med sina rektangulära huggisar. Lurifax, hon har ju inga huggisar hon är ju Homo sapiens sapiens. För er som inte vet vad homo sapiens sapiens betyder så betyder det att hon är en levande mänsklig varelse. Ellie fann bara en ynka liten vas som hon lade i sin skrinda tillsammans med alla hennes böcker. Det var ju ingenting jämfört med mitt kap.
Här kommer ett digitalt fotografi på min nya cykel, Jag valde att inkludera Ellies vas i bilden.
Är den inte underbar? (skriv gärna i lådan nedan)
// Anna & Ellie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan bara hålla med !

2011-04-26 @ 14:19:49
Postat av: Filippa

Den är bedårande :)

Jag blev såå avis när jag höde detta ;)

2011-04-26 @ 21:26:59
Postat av: En beundrare

Åååååh!!! Gud vad snygg cyckel du har!!!

2011-05-13 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0