Hallo!

Hej hej. Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt förutom matte klubben då, det var väldigt kul! :D
Men nu sitter jag här och räknar matte ( för skoj skull! ).
Om ungefär 2 timmar ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag åka till ett litet centrum vid 11:00 och där har dom massa roliga saker som är begagnade. Det finns ju lite som är nytt men jag tycker att det är onödigt att köpa nya saker för att det är dyrare och det är bättre för miljön om man använder kläder om och om igen.
Jag hoppas att jag hittar något fint imorgon för då kan jag visa upp det för er.
cul8tr / Anna

Kommentarer
Postat av: A

SV: Vinnaren av dagens blogg har nu avgjorts. Kolla om det var du som blev den lycklige!

2010-11-07 @ 12:15:27
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0