Hej!

Hej allihopa!! idag har  det varit en jätte rolig skoldag. Vet ni varför det var en sån rolig skoldag? jo för att vi hade mattedag då jobbar man matte nästan hela dagen! Eller hur låter det kul!! sen efterskolan så gick jag och ellinor till skolklubben. vi hade extra roligt eftersom det var matte som tema!! då fick vi jobba ännu mer matte det var verkligen jätte roligt!:) det var nog allt som jag har gjort idag.

Kram/Anna:)
Ps. Ellinor kan inte lägga in några inlägg på ett tag för att hennes dator är söndrig!!
sen var det en sak till att jag och Ellinor får inte lägga in några bilder på oss själva!! så ni bara vet :)









Dom här glasögonen är jätte snygga tycker jag!! jag vill ha dom!!:) jag ska faktisktköpa nya glasögon snart! jag kanske får dessa!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0