Hej hej!! :)

Hej hej!! som ni antagligen har märkt så har jag och ellie inte varit inne på bloggen och skrivit på ett tag. Det är för att vi och våra mammor har varit i Egypten!!:D men nu ska jag (Anna) skriva lite.

Nu ska jag berätta lite om våran resa:
 
* Den var jätte rolig!

* Vi var och kollade på pyramiderna!

* Vi var på jätte många olika bibliotek!

* Vi besökte några muséum!

* Jag och Ellie läste ut 34 pocket böcker var!:)



 politik!
I dagens samhälle borde barnen bry sig mer om politiken nu! Den har sjunikt riktigt mycket! Detta är frukanssvärt. Och det är nånting som vi måste göra åt. Om ni skickar en kommentar med eran åsikt skulle det hjälpa! Om du vill vara med och göra värden bättre måste du sammarbeta!!!!! Du kan ju alltid Prata med mig och Ellie men då måste du ju skicka en kommentar med din åskit först! På hela sommarlovet kommer jag och Elli
försöka göra en kampanj om politiken. Vi kommer ju natruligtvis blogga om den och vi behöver ju hjälp av dig! det du kan göra är: skicka en kommentar med din åsikt och så kommer jag och Elli använda det vi vår kampanj ( om det är något bra!!!) Nu har vi en fråga till er som vi ska använda i vårt arbete. Om ni svarar på denna fråga kommer ni hjäpa mycket!!!!!!!!!!!!

Vilket parti är bäst tycker ni av dessa parti?

1. vänsterpartiet
2. moderaterna
3.miljöpartiet

Du svarar genom en kommentar.
Tack för din hjälp!

Good$ / Anna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0