sen läsning+dagens skratt

Hej hej, det här är ett sent inlägg men jag läste en väldigt intresant bok som Rikardo rekomenderade i dag :)
I dag var Ellie i skolan hon berättade ALLT hon sett och läst på resan jag hoppas hon berättar det för er :)
Så många fascinerande och historiska slott, Ellie måste haft det helt underbart!
Ni kanske inte visste att jag, precis som ellie är extremt intreserad av gammla slott!!

Här kommer mitt favvorit slott:


 
Så vackert!




I dag hade vi matte, då passar det ju med matte tema på dagens skratt??
Matte läraren kommer i koridoren och bär på 20 matteböker 
ochdå säger eleven "Fröken ska jag bära mattebökerna till klassrummet"?? 
då tar eleven bökerna och springer hem med dem!! HAHAHAHAH 
Det lilla trixet ska jag nog pröva mej på i morgon! 





 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0