Rikardo

Kära läsare, nu tänkte jag berätta lite om Rikardo det är säkert många som undrar om vem han är! 
Elva fakta kommer här och nu. 
 

Namn:Rikardo 

ålder:64( jag vet inte exakt men på utsidan ser han ut som 64 ungefär ska fråga i morgon) 

Utseende:Långt skägg, en yvig mustach och långt grått hår, ur snygg enligt mej, men kanske något år för gammalt för mej.

Familj:När jag frågade så sa han att alla tjejer tyckte att han var för tråkig, JAG FÖRSTÅR INTE han är ju jätte trevlig( och smart) aja tillbaka till frågan.
Han bor med sina gömmda dinosaurier, alla tror att det inte finns några längre men det är för att dem bor hos Rikardo, han har föttuppdem dem! De heter Einstein och Columbus.

Varför gillar du Rikardo: Han är smart, snabbtänkt, kvick, stilig, ur trevlig och ambitiös( en underbar blandning)

Du ska snart skriva en uppsats om Rikardo varför? Man skulle skriva om en som man ser upp till!

Klädstil: Det värkar som om han också är intresserad av mode, han har jätte fina kläder!!!!

Gillar: att vara lärare, sina djur, kunskap och förhoppningsvis tjejer(mej altså)

oglillar: När alla pratar i klassrummet (tillochmed Gunn-britt pratar och då är det illa), Rackarpojkarna i vår klass och alla sporter!!

Favoritfärg: Grön som naturen!

Favoritdjur: det måste bara vara dinosaurier!


Denna bild på Rikardo tog jag i klassrummet idag, visst var hatten så snygg så att man nästan bryter av den vänstra menisken i knät???? Min menisk bröts nästan så jag fick minsann sluta titta på den i ett ögonblick!!!


 


OJ villket långt innlägg!

Hej då
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0