Jag tror att jag är kär!

Herregud! Jag håller på att bli kär i ................!!! Alltså jag har alltid varit lite små '' förälskad'' i honom men nu är jag verkligen KÄR (på rikigt). Jag vet inte riktigt om jag vågar berätta vem det är men jag tror att jag kommer berätta det för er snart i alla fall. Inte för att det är pinsamt eller någonting, utan det är bara att jag har alltid haft en liten ''sjukdom'' som gör att jag inte vågar berätta vem jag är kär i. Det är väldgt jobbigt för att jag vill gärna berätta.
Okej nu berättar jag vänta lite bara....






























....R..

























..I...























...K...






















..A...























...R..





















...D..




























.....O..






















Nu har jag berättat det!
Det är Rikardo som jag är kär i!!! Han är ju perfekt ålder för mig.

JAG ÄLSKAR DIG RIKARDO!!

Hejdå// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0