Hallo!

Hej på er alla blogg läsare! Nu ska jag berätta om min dag:) Idag hade vi egentligen studiedag men jag accepterade inte det så jag och Margareta åkte till skolan ändå för att bara känna den friska miljön som är i skollokaler. Eller vi åkte mest dit för att få träffa våran (speciella) lärare Rikardo. Sen när jag gick hem från skolan för ungefär 3 timmar sedan så passade jag på att gå till biblioteket och lånade massa böcker (ca 35 st tror jag). Så jag kom faktiskt precis hem från biblioteket och jag är väldigt trött, fast klockan är ju ändå halv åtta så jag måste nog gå och lägga mig nu.
Men jag hinner nog att lägga in dagens kläder också.

Eller hur snygg kombination;)

Ha det bra// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0