goddag!

Goddag, idag har jag mest lekt med alla mina julklappar!
Ni kanske skrattar åt att jag inte fick så himla många grejer men jag är jätte nöjd, för jag tänker så här: att vi måste spara på miljön så jag fick självklart sakerna köpta i secondhand!
Vet ni? jag fick en julklapp till! Det var ett presentkort på min favorit secondhand affär!
tack mor och tack far!

altså
jag har gjort en liten undersökning av några flickor i klassen!
Och jag komfram till att det var många som fick något som kallas iphone i julklapp, jag vet inte riktigt vad detta innebär men detta område ska det nog forskas om den närmsta tiden!

vad kan jag bererätta? jo att mitt intresse för kläder har växt något otroligt! När jag såg denna dress så fick jag hicka!!!!!

 
underbar!
denna dress ska jag nog ha när det nya året påbörjas(nyår)

hur fyrar ni nyår??
Skrivdet i lådan här nedanför!!



/anna
 

ps, ellie är ute och forskar i naturen och bor i ett tält(hon kommer vara borta en tid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0