Ellinor!!!

Jag är verkligen förargad elli nu!
hon bloggar aldrig fast det är nog föratt hon reser och forskar mycket!
idag har jag ängnat dagen åt att räkna lite matte varit med lille-mor !
jag skulle uppskratta om ni ville skriva i lådan nedanför!!

dagens skratt kommer nu med basta:

Alla barnen applåderade åt trollkarlen
utom Susanne
för det var hon som försvann
 

hi hi hi hi!


detta är mina antekningar i min NO bok!

 




Imorgon hoppas jag att ellie bloggar annars så nyper jag henne minnsann i vänstra örat!
hehe, jag är ett litet busfrö!

/anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

NI ÄR MINA IDOLER<3<3

2011-01-01 @ 11:47:41
Postat av: Karin

Du är en liten busunge :P

2011-01-02 @ 15:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0