vackra skor

Halli hallå alla rörmokare(hi hi, där fick jag till den)
Vi har fått en komentar i inlägget nedan och att vi ska lägga ut bilder på vackra skor och det ska jag själlvfallet därför göra!

Nästan alla bilder är hemtade på internätet på en hemsida vid namn google.com




Gudomliga! Men dock lite vardagliga, jag funderar att ha dessa på mig på skolavslutningen som en färgglad klick bland alla tårdrängta ansikterna!Ja, jag brukar faktiskt gråta några skvättar varje avslutning. Jag använder faktiskt högklackat eftersom att jag vill nå upp ända till Rikardos ansikte när jag omfamnar honom.
Nå väl, då fortsätter vi till nästa skor!




Dessa skorna är faktiskt Rikardos! Jag passade på att ta dem när han låg på karteden,sanarkade och tog en middagslur. Ja för Rikardo ska faktiskt bo i skolan sista veckorna nu innan han blir fader-ledig.
Skorna är iallafall bedorande!






Sist men inte minst mina nya sommar skor. passar perfect nu på sommaren när man behövet skydda sig mot den starka solen.



/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0