Partaj (del 2)

Hej allihopa! Hur mår ni? Själv mår jag ytterst bra:) Jaja, nog med mående, nu ska jag prata om partajet som Rikardo ska ha idag. Just det, jag hade visst glömt bort att berätta partajet hos Rikardo är idag (lördag)istället. Det är bara jag i klassen som är bjuden tillsammans med några andra av hans favorit elever genom åren. Han ville säkert bjuda några kompisar också, men han har tyvärr inga vänner. Eller han har ju faktist mig.
Jag tänkte att ni säkert ville se mitt klädval till partajet. Så här kommer det.
Just det, jag testade på att göra ett så kallat collage. Ett collage är en bild som man placerar ut andra bilder på.
1.Hatt
2.Tröja & Byxa
3.Halsband
4.Brosh
Nu är den exakt en timma kvar tills partajet startar, jag kan knappast berja mig.
// Anna

Kommentarer
Postat av: Joho

Ska du inte ha din mössa som du skulle måla till en jordgubbsmössa?!

2011-03-07 @ 18:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0