Matematik!

Åh vad jag tycker att matematik är kul, fast NO är minst lika roligt också. I alla fall så tänkte jag visa er en jätte bra matematik film som jag hittade på Youtube.com. Jag förstår inte riktigt vad han säger men han måste väl i alla fall säga någonting bra, eftersom det är matematik.

Han verkar ju vara väldigt duktig på matematik.
Här kommer också en NO film (hihi, detta är ju som en liten gåva till er från mig).
Denna person förstår jag bättre. Han pratar faktist om apor, fascinerande faktist. Nå väl, då var det dags att krypa till kojs (hihi kojsar ihåp mig lite senare idag eftersom jag börjar senare i skolan imorgon) vi hörs väl imorgon.
//Er vän Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0