Klass äventyr!!

Halli hallå! Ni får ursäkta mig för att jag inte har bloggat under helgen men jag har nämligen suttit och läst här inne i mitt lilla torp och läst under hela helgen. Man vill ju inte gå ut och bränna sig i den starka solen, eller ännu värre få lite färg! :O Datoren finns nämligen högst upp på berget där det också finns täckning. Idag åkte buss för andra gången och då träffade vårat största fan. Det visade sig att människan var en blandning av femenint och maskulint kön, hon/han hette Gunnill. Ytterst intressant namn tycker jag baske mig. Idag var vi på utflyckt med klassen, ytterst trevligt:) Nu ska jag, Ellie och Gunn-Britt på ett till klass äventyr. Den här gången är det ett så kallat grill-partaj med hela klassen så klart, lärarna också till och med Rikardo. Roligt va?! Jag måste nog gå dit nu eftersom det börjar kl 18:00. Det är ju slut kl 20:00 så jag får gå hem lite tidigare också. // Anna

Kommentarer
Postat av: Gunill

Hihi <3<3<3<3<3

2011-06-18 @ 12:38:32
URL: http://sarahjennifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0