Tjenixen

God eftermiddag!Idag har jag ängnat min tid åt att kolla på det senaste modet inom kläder.
Detta är något som jag är mycket intresserad av!
När jag kommer hem från skolan går jag ofta in på hemsidor inne på internetet.
Här kommer några underbara plagg:
 
Denna koftan var ju bara för snygg, och den är inne just nu. 
Färgen är också alldeles alldeles underbar. 


 
Denna byxan är också otroligt vacker, det är så roligt att ha kläder som är inne för då vet jag att alla gillar mina kläder! 
 
 

Jag förstår inte varför man inte  skulle vilja ha denna på sig.







 
Denna var nog den mest fruktansvärda tröja jag någonsin skådat, löjlig, urful.




Detta var allt för denna gången, tycker ni det ska bli fler sånahär inlägg?, snälla skriv i lådan nedanför vad ni tycker om tröjorna!!

Ps. vad ska jag göra med Rikardo, jag kan försöka sabotera för "dem" eller ska jag fortsätta ragga på Rikardo?!
 

               /Anna


Kommentarer
Postat av: Christine

Jag älskar Anna och Ellies stil.

2011-01-18 @ 20:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0