svar och dagens kläder!

Hej, vi har inte skrivit så förlåt men v ska försöka skriva en gång pär dag!
svar på frågestunden kommer här och nu!!



Postat av: Britt

Hej, jag undrar om du(Anna) är kär i rikardo och hur gamla är ni? Ps eran blogg är super bra.


Tack, jag är väldigt försust i rikardo! 

Postat av: elin

Jag undrar:varför ellinor är så grym!!??

Menar du att hon  är elak? eller duktig,bra?jag uppfattar inte riktigt frågan men ska försöka!
Om du menar att ellie är  duktig på matte(hon är duktigast i klassen men jag är tätt efter)
så är det för att hon är yterst intresserad, hon älskar matte och allt som har med det att göra. 

Postat av: Linnea

Vilken eran favorit secondhand affär? 


enligt mig (anna) så är den bästa affären för att handla kläder en äffär som heter " Nytt igen".
Det finns väldigt vackra kläder men dock lite dyra!
Jag handlade en långklänning för 99,95, jag blev förargad men köpte klänningen, nu använder jag klänningen varge dag i skolan!
jag lägger ut en bild längre ner på sidan. 




Postat av: Gittan

Hej Anna och Ellie. Jag undrar om du tycker om/vill bli tillsammans med Rikardo, om inte så vill jag det... Han verkar ju bara vara så söööt(L) Eran blogg är fantastisk förresten, En riktigt härlig kram på er/ Eran vän Gittan.

Tack Gittan,ja ska prata med Rikardo snart, vi har bestämt en träff på ett cafe!Då får ni se senare!
Men vad menar du med " (L)" ?


JAG VILL BARA INFORMERA OM ATT JAG INTE TOLERERAR ATT NI GÖR FÖRKORTNINGAR ELLER UNDERLIGA TECKEN SOM TEX GITTAN GJORT! DET ÄR oaxeltabelt !NI SOM SKRIVER SÅDANT HAR INTE MED DENNA BLOGG ATT GÖRA, OCH FÖRSÖK INTE REDAS DÅ KOMMER JAG BLI ÄNNU MER FÖRARGAD OCH SÅRAD!
MVH anna OCH ellie
över till nästa fråga!

Postat av: Liv

Vad anser ni om ordet "hata"

2011-01-11 @ 13:50:56
URL:
http://skolnörd.blogg.se/
 

Hata är ett starkt ord som man inte vill höra av alls.
Det förstör sammhället enligt mig. 
Kram anna





Så alla frågor ställda och svarade dagens skratt kommer här det hörde jag idag(ett nytt skämt jag aldrig hört)


Vad är det som går och går men aldrig kommer till dörren?
svar: klockan


HAHAHAHAHAHAHAHA



Långklänningen jag talade om :

 


Jag är duktig på att fota tycker jag :)

/ANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0