prova nya saker!!

Hej hej! idag har jag prövat något nytt. Nämnligen att åka buss. För er som inte vet vad det är så är det dom där långa fordonen som man ser på vägen ibland. dom är ganska lika bilar. Jag brukar ju alltid cyckla. För att det är bra för miljön. Jag och anna skulle cycla in till biblioteket, men då hade annas cyckel punka. Då var vi ju tvungna att åka buss det var tur att annas pappa hade ett busskort som vi fick låna. Det var en  upplevelse jag alldrig kommer glöma. Jag rekomenderar det starkt:)

Nu är klocken alldeles för mycket. Men fy bubblan vad jag ät tröt nu måste jag verkligen gå att läga mig!!


ps. Jag lånade bara tre böker :(  Jag vet faktiskt inte varför, jag ångrar mig faktiskt så här i efterhand.

fråga till dig:Har du någonsin åkt buss? Kan du berätta om din upplevelse.

/:/Ellie 

Kommentarer
Postat av: A.C - Åker ti Kina på tisdag!

dt e bara fint med mig med:) hehe..~~



Hur har fredag gått d?:D

helgen igen ju..vad händer?^^

2011-01-21 @ 13:12:48
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0