Prov idag:)

Godmorgon alla pigga och glada läsare! Idag har jag prov, jag har sett himlans mycket fram emot det, det ska bli roligt att visa rikardo att jag minsann inte är någon liten skrutt!! Hihi det är kul att så många har anmält sig till våran tävling! Vet ni vad? Igår hade vi en håltimma:( inte alls kul alla flickor i klassen(och rackar pojkarna) gick till en affär och handlade godis(för ni som inte vet vad godis är så är det inget fel att inte veta vad det är för det lärde jag mig idag) jag tolererar inte att dem går utanför skolans gränser! Jag satt ensam kvar och räknade matte för det är ju det håltimmor är till för! /Anna

Kommentarer
Postat av: Clara

Men var var Ellie?

2011-01-28 @ 16:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0