Frågestund!

Hej!
Nu tänkte jag att vi ska ha en liten frågestund.
Vad vill ni veta?vad är ellies favvo ämne? vem är först i matte boken? hur många böcker har jag hemma?
Alla frågor är välkomna!
Jag har räknat ut att om alla läsare frågar en liten fråga så blir det runt 1000 frågor! 

Nu ska jag fortsätta läsa mina böcker men fråga frågor så länge! 

 ps. slänger in dagens klädval! 

  
Denna långa klänning bär jag idag  till det matchar jag med ett par strumpbyxor

 

 dessa kläder är nya(eller altså dem är ju köpta i secondhand men jag handlade in dem i förrgår)

det är bra att vi skaffat

Kommentarer
Postat av: Britt

Hej, jag undrar om du(Anna) är kär i rikardo och hur gamla är ni? Ps eran blogg är super bra!

2011-01-06 @ 11:18:14
Postat av: elin

Jag undrar:varför ellinor är så grym!!??



2011-01-06 @ 15:14:50
Postat av: Linnea

Vilken eran favorit secondhand affär?

2011-01-06 @ 15:15:55
Postat av: Gittan

Hej Anna och Ellie. Jag undrar om du tycker om/vill bli tillsammans med Rikardo, om inte så vill jag det... Han verkar ju bara vara så söööt(L) Eran blogg är fantastisk förresten, En riktigt härlig kram på er/ Eran vän Gittan.

2011-01-07 @ 16:19:05
Postat av: Liv

Vad anser ni om ordet "hata"

2011-01-11 @ 13:50:56
URL: http://skolnörd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0