Dagbok!

Kära Dagbok! Nu är jag hemma från Malmö. Jag cyklade från Malmö igår, Gud vad snabbt hon cyklar tänker ni. Men där har ni fel. Mitt högra bakhjul fick nämnligen punktering efter halva vägen så jag placerade min lilla bakdel på sidan av vägen och väntade tills hjulet fixat sig. Sedan åkte en såkallad bil förbi och stannade precis framför mig och frågade om jag ville följa med i bilen. Jag svarade: Är ni helt ur vättet! Jag skulle aldrig följa med i ett sådant fordon som är så dåligt för miljön. Dem svarade tillbaka: Men det är ju inte lika omiljö vänligt när man åker flera stycken. Jag svarade: okej men bara för den här gången. Och så åkte vi hem till Göteborg. Just det, jag har glömt att berätta att jag och Rikardo har bildat ihop ett par igen. Det var på grund av det brevet som jag lämnade hos Rikardo. Men det var inte hatbrevet som jag lämnade. Jag hade råkat att lämna en inköpslista som jag skrev till Rikardo när jag var ny kär. Jag brukar lämna inköpslistor till mina nära och kära. Och dem blir jätte glada. PS. Jag handlar på Lidel. MVH/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0