Kemins år!

God dag. Jag har ytterst trevliga nyheter idag. Jag har nämligen bokat 9 stycken matte läger inför sommar lovet:D Roligt, eller hur? Åå, jag längtar så. Jag har en till nyhet också att jag ska på ett NO läger på påsk lovet. Jippi!!! Jag hoppas inte att ni har glömt bort att det är kemins år i år. De gör också video filmer på en hemsida så kallad youtube. En film för varje månad och så är det olika ämnen varje månad alltså en ny film varje månad också. Om ni vill så kan jag visa er alla filmer sim har kommit hittils. Så klart ni vill. Här kommer dem:

Januari:


Februari:


Mars:


April:


Jag tänkte att jag kunde lägga upp en sådan här film varje månad.

// Er vän Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0